Förra helgen, veckan och Lenis fest nu i helgen :)

Förra Fredan: Gjorde jag typ ingenting, var bara trött :P

Förra Lördan: Följde jag Sara och Johan och såg AIK i ladan, vilket tryck det var!!
Men tyvärr så förlorade dom :(

Här är en bild på klacken


Förra Söndan: For jag, mamma och Syrran till stan för att shoppa lite, mamma var så snäll å betalade litegrann iallafall :) Hittade en klänning och en sjal :)


I måndags for jag till Syrran och såg AIK..
Mamma, Pappa, Britt och Tomas var också där..
Men det var en jätte dålig match, domarna avgjorde matchen och AIK förlorade :(
Tog lite kort bara för att jag råkade ha med mig kameran :)

Pappa


Mamma


Syrran


Izzy


Gizmo var inte med den kvällen men jag bjuder på ett kort när han har sin tratt :P


Sen har jag inte gjort så mycket mer under veckan..
Hmm har solat några gånger för att vara brun tills Lenis fest :P
Sen i onsdags var jag hos pappa och åt middag, sen for vi till Sara för att se hockey..
Men vi såg inte hela för jag ville vara hemma klockan 21 för jag skulle se Greys :)
Men Sara höll mig informerad om matchen under tiden och till slut avgjorde Marttinen i förlängning :)

I fredags så var det hockey igen.. och då skulle mamma syrran och johan fara till ladan och se..
Så jag for hem till sara och johan och såg hockeyn hemma hos dom :) Helena kom och höll mig sällskap :)
Och AIK vann efter att ha gjort en väldigt bra match :)

Sen Lördan så var ju den omtalade festen LENIS FÖDELSEDAGS FEST!
Började med att fara och sola, och sen duscha, sminka, fixa håret och välja kläder.. allt gick åt helvete bara för att jag var så jäktad.. men tillslut så :P
Sen for jag till Helena och sen for vi till Lenis på förfest..

Sen for vi vidare till stengården för att äta, och tillbringa resten av kvällen där.. med musik från Hats over Hills i bakrunden, det var en lyckad fest, och kul hade jag :)
Men jag for inte på efterfest, jag orkade inte, och är ändå glad idag att jag inte gjorde det :P
Här är några bilder från festen :) Resten av bilderna kommer inom kort upp på facebook!









Tack för en trevlig kväll!

Idag (Söndag).. Så for jag med ett gäng från igår och åt på bianco, sen har jag inte gjort så mycket mer..
Har sett Hockey.. Men AIK förlorade, så nu står det 3-3 i matcher så på tisdag avgörs det hemma vem som vinner!! OJ OJ OJ så spännande det kommer att vara!

Sen idag så var det ju sista dagen min lilla Gizmo hade sin tratt och tog sin medicin så nu hoppas man bara på att få se skillnad från kastreringen..

Snart ska jag prata med älsklingen! Sen ska jag typ sova eller nå :P

Puss och hej!

Kommentarer
Postat av: Sara

Oj, vilka hemska kort på mig! :/

2010-03-29 @ 18:16:55
URL: http://minismurfaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0