En vecka kvar till hemresan!

Jopp idag (onsdag) är det en vecka kvar till hemresan... dagarna går så himla fort nu!

Veckan och helgen som har gått!
Gjorde nog inte så mycket under veckan som har gått..
Mark jobbade mest så jag satt bara här hemma hos Kris och Dave..
Fredan så följde jag Kris för att hämta hennes äldsta barn Joseph och Kaylin, hämtade dom i en liten stad som heter Castle Rock, halv vägs rill Denver typ..
Dom har 6 stora köpcenter där, med outlet butiker.. så vi bestämde oss för att fara tillbaks dit på söndag och shoppa lite för hon skulle ändå lämna tillbaks hennes barn då..

Lördan: Så var vi hemma med alla barnen så att Kris och Dave skulle få fara på bio :)
Jaydin hade fått hyra en film, och Kaylin och Joseph hade fått hyra en film..
Så medans dom kollade på film, så städade jag och Mark och sedan spelade vi kort tills dom kom hem..
Och efter barnen lagt sig så spelade vi spader med Kris och Dave och hade en liten fest..
Men alla vart ganska så onyktra, men kul hade vi :D

Söndag: Var man lite bakis, alla var på kalas utom jag och Mark, vi stannade hemma och sov och beställde hem pizza från Dominos! mums! :) 
Sen när dom kom hem så följde jag Krissy till Castle Rock för att lämna barnen, var meningen att vi skulle shoppa men vi var för trötta så vi bestämde oss för att fara dit någon annan dag istället..

Sen har det inte hänt så mycket mer :/
Förutom att jag har inhandlat lite grejer,
ett par jogging skor och ett par tränings byxor och lite annars små grejjs :)
  



Men nu dka jag försöka sova, har mycket att göra imorrn,
får lägenheten så vi ska fixa och dona i den :)

puss och kram och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Lycka till i nya lägenheten Mark:)

Josefin shoppa inte för mycket nu, du ska ju få hem grejerna också. Ha det så kul nu sista veckan i Colorado. Kram mamma

2010-03-04 @ 16:43:00
Postat av: Sara

Åååh, då hinner du ju bo där ett tag iaf! :)

Lycka till med lägenheten Mark!



Haha, håller med mamma...men du kan ju skicka hem det så! :P

Vill åxxå shoppa, men jag har iaf inhandlat mer filmer! ;D



Ses nästa vecka då! Tänk att det har gått 3 månader! :)



Ha så kul sista veckan!



Kraaam!

2010-03-04 @ 22:09:50
URL: http://minismurfaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0