Arlanda

Jo nu sitter man på arlanda, försöker att döda lite tid genom att sitta här framför datorn :)

Men nu är det bara 3 timmar kvar, då jag kom hit i morse från New York så var det 10,5 timme innan mitt plan skulle gå, så det har då iallafall gått 7,5 timme :D

Saknar redan Mark! Du är Bäst Mark! :D :D

Är trött som fanken också, har inte ställt om mig till svensk tid än, klockan är bara 7 på morron där nu, så det är som att jag har varit uppe hela natten + lite till :/ Hade tänkt att lägga mig på en bänk här nånstans och sova, men det ville inte min mobil, för då började den pipa.. och jajjemen den har nästan slut batteri, så då kan jag inte sova för då är det inget som kommer att väcka mig..

Kanske ska skriva att resan gick bra, förutom då att jag höll på att missa båda planen i USA och att jag inte riktigt vet vars mitt bagage är, men jag hoppas att det är i Skellefteå iallafall :)

Men nu ska jag avsluta detta, skriver kanske mer sen :)

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0