Adjöken!

Sista natten i staterna med min älskling!
Borde snart sova för väckaren ringer om 5 timmar, men är så uppe i varv!

Huvva så hemskt att lämna Mark igen! :(
Men måste ju tillbaks å jobba på futte! tjihoo!! not!
 
Packade väskorna ikväll, och allt som jag hade shoppat verkade inte väga så himla
mycket för att det blidde ingen övervikt! :D
Så jag kan ta med mig allt hoppas jag då! :)

Men nu ska jag sova! har två långa dagar framför mig!
och över 10 timmars väntan i sthlm!? tycker det är helt sjukt, men sånt är livet!

Men nu ska jag mysa med Mark! älsklingen!! Gulleplutten!! Min darling!!!!!!!!!!

Puss å hej


Kommentarer
Postat av: Sara

Va? Att du fick ner allt i väskorna! Bra jobbat! :)



Nu är du på väg, jobbigt att vänta så länge i Stockholm!

Längtar tills du är hemma! Ses imorgon!



Puss å Kram

2010-03-10 @ 22:07:21
URL: http://minismurfaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0