Walking with Dinosaurs! :D

Jepp igår (Söndag)var vi på den showen! Oj vilken upplevelse :D
Fattar inte hur dom kan ha byggt dom så verkliga, men dom såg verkligen verkliga ut :)

Jag fick inte så bra kort på dom, eftersom dom rörde sig hela tiden..
Men några kort fick man iallfall.. plus att jag filmade ganska så mycket..
Lägger bara upp några kort här, resten av korten och videoklippen hittar ni på Facebook :)






Nu blev det här lite bakvänt.. men nu ska jag hur som helst berätta om lördagen, och efter det
ska jag berätta om idag (måndag)..
Hehe bli inte alltför förvirrade nu :P

hur som helst i lördags så for vi in till stan med Marks pappa och Bonnie..
Köpte arbetskläder åt Mark och sen for vi vidare till Marks syster Krissy, där vi skulle tillbringa kvällen..
Spelade spel, snapsade lite och hade allmänt kul :)

Mark och en sovandes Jaydin, hur gulligt som helst!



Igentligen var det meningen att vi skulle sova där, men det blev inte för vi ville ut å köra bil på natten och kolla läget på stan :) Var hur mycket snutar som helst ute.. vi körde förbi puben där det brukar vara skott lossning typ en gång i veckan, jag var livrädd :P haha inte för att jag brukar vara inblandad i gäng uppgörelser men ändå :P
Man är ju lite wild and crazy :P haha

Vi kom hem till Calhan typ kl: 03.30, somnade typ direkt vi var hur trötta som helst :P

Och sen Söndan var ju walking with dinosaurs, som jag redan berättat om :)

Och då idag (måndag) var Marks första dag på jobbet :)
Jag följde med in till stan för jag skulle tillbringa dagen med Krissy :)

När jag väl kom till Krissy typ 8.00 på morron, så satte vi oss ner och såg på tv, båda två lika trötta :P
Krissy somnade en stund, sen när Jaydin steg upp så bjöd Krissy på frukost :)

Sen tog vi med oss Jaydin till dagmamman och sedan började vi köra runt på olika affärer..
For tillexempel till BABIES ´R` US, den affären är som TOYS `R` US, fasst bara för bebisar..
Jag lovar er en dröm för alla som har små bebisar!
Hur som helst skulle köpa det sista åt lilla Freja och hittade något så himla gulligt!
Men lägger inte upp en bild, för då kanske hon ser det å det ska ju bli en överaskning! :)

Skulle ha köpt hur mycket som helst där om jag hade haft mer pengar.. fanns hur mycket gulligt som helst :)

Sen for vi och åt lunch på en mexicansk reasturang, var jätte gott! Och Krissy bjöd mig! tack för det :)

Sen hämtade Bonnie upp mig, och då for vi till Marks jobb och skulle hämta upp honom :)
Gick in för att hinna köpa det jag hade sett där tidigare men då jag inte hade pengar, men eftersom jag har fått lön nu så tänkte jag att jag skulle tvär springa in och köpa det :)

Det blev detta!


Nu vet jag säkert att jag inte kommer att få hem allt jag shoppat här, men det löser sig säkert på nåt sätt :)
HOPPAS JAG! :P

Men nu ska jag snart sova, Mark jobbar hela veckan utan på lördag!
Och då ska vi fara och se på tigrar och lejon och allt sånt där :)
Dom har någon "katt" farm bara 5 minuter här i från så det ska bli super skojj!!
Dom har till och med Liger där.. (en blandning mellan tiger och lejon, och dom är tydligen gigantiska)
Så ska bli spännande att se.. Det har varit ett par attacker där också ett lejon fick tag i nån och började käka på hans arm, och en annan som ville mata tigrarna frivilligt, vart attackerad och fick skall skador och amputera ett ben.. men jag ska bara se på dom i burarna ;)

Godnatt och godmorgon!

HEJ!









Kommentarer
Postat av: Sara

Tack! :)



Saknar dig åxxå!

Kraaaaam!

2010-01-27 @ 16:24:45
URL: http://minismurfaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0