Tooodeeeliiiloooo :D

Har inte hänt så mycket sen jag skrev sist, men jag kan ju skriva att vi var in till stan igår, för jag hade sett på en tv reklam att Macys hade rea! så ville å kolla :) hittade ett par skor och en sjal där :) Sjalen var dyrare än skorna!? ajja sånt som händer :P Fyndade även ögonskuggor och en kam på våran lilla shopping tur!
Tur att allt jag fyndade var billigt :)

och än en gång frågar jag mig.. Hur fanken ska jag få hem allt!?? jajja det är nåt som man får ta då :P

Efter shoppingen for vi till Kris och Dave, men ingen var hemma där :(
Vi som hade tänkt att ta med dom + Jaydin på lunch och sen fara till någon lekpark så Jaydin skulle
få leka av sig lite! och kanske även vi :P

Mark ville ändå fara till lekparken, men jag sa stopp och belägg :P Vi är vuxna människor! :P haha

Åkte vidare till Chad och Maureen istället och dom + barnen var hemma.. Så vi satt hos dom ett tag innan vi begav oss hemåt..



Väl hemma spelade vi spader med Marks pappa och Bonnie, det är så himla kul och trevligt :)
Sen hände det inte mycket mer..

Söndagen (idag) började med att vi pratade med Devon på skype :D
Och han berättade att han har fått värre astma, nu har han även i näsan!? haha
Det lät himla kul :P
Sen pratade jag även med mamma och pappa :) 
Men min web cam slutade att fungera idag, undra vad det är för fel!!?? 
Ja det är ju tur man är data kunnig...NOT!! 

Sen gick jag, Mark och Marks pappa ut och sköt pistol, Marks pappa har som gjort en skjut bana här utanför huset..och jag tycker att han har gjort ett ypperligt bra jobb :)
Det var kul och jag träffade faktiskt låtsas personen bra, väldigt stolt över mig själv.. så om jag håller i en pistol så borde ni inte mucka med mig för jag är ganska så prick säker ;P

Nu ligger Mark å tar en powernap... När han vaknar så ska vi se nya american pie! :) jaaa.. tycker att dom filmerna är himla roliga! :)
Och då kanske det blir lite glass till det då ;)

ÅÅÅhhh vad jag kommer att rulla fram snart, men man ska väl njuta av livet och äta vad man vill?
Mark tycker att jag är fin och det är väl det som räknas! :P haha
Men jag undrar om han kommer att tycka det då jag är för stor för att ta mig upp ur sängen ;P
Men kanske, vem vet, vem vet :P
haha näe nu ska jag sluta dampa lös!

Och kanske avsluta detta inlägg som jag skrev i början att det inte hänt så mycket, men ändå har jag fått ihop en hel novell :P

puss & kram

Saknar er alla! :)

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej!

Du fyndar då hela tiden snygga skor.

Jag saknar er också.

Kram mamma

2010-01-11 @ 15:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0