Men halloj!

Nu ska jag nog kunna få ihop några rader :)

Det som har hänt den senaste veckan är igentligen att Mark har sökt jobb, han har legat i som bara den!
Så vi har varit mycket inne istan :)

Och även gått lite på affärer! :P
Hittade mig lite smink! Och en liten grej åt Freja men ska inte lägga in en bild på det, för hon kanske ser det ;P




I lördags hade jag och Bonnie en tjej dag.. Vi for in till stan mitt på dagen.. Gick på affärer och shoppade lite, hittade två tröjjor och en av dom fick jag av Bonnie :) och sen kl: 15.30 hade jag en klipp tid, Bonnie bjöd mig! :)
Tack Bonnie för denna dag :D kul att göra nåt utan Mark för omväxlings skull ;) hihi
Och för några dagar sen klippte sig Mark också :)





Lördag natt fick jag problem med magen igen! Och jag som har varit bra hur länge som helst nu!
Kändes som att knivar stack mig in i magen på höger sida som vanligt! 
Smärtan höll i sig jäkligt länge, och Mark ville att vi skulle fara in till sjukhuset.. Men jag ville inte för jag visste att det skulle gå över.. vilket det gjorde också.. :) 
Men jag har inte tagit så bra hand om kroppen sen jag kom hit.. 
Så jag tror att det kan vara mycket det som spökar.. 

Så söndag morgon tog vi bilen till Paint Mines.. för att promenera runt där, och klättra lite! :) 
Det var en himla härlig dag :) Och roligt att vara där igen, var där för 2,5 år sen också :) 

















Hittade även en joint liggandes där, haha så sjukt!
  

Det var väl ungefär vad som hänt dom senaste dagarna :)

Bara denna dag kvar då..
For in till stan imorse för Mark hade en arbetsintervju klockan 11.00 på walmart :)
Han var 1 av 300 sökande! Och HAN fick jobbet!!! :D
Jajjebox! är så stolt över honom!

Sen for vi till Marks syster och hälsade på en stund.. och sen hem...

Nu här har jag städat lite och håller på med tvätten :)

Och jag vet inte om jag har berättat att vi har köpt biljetter till walking with dinosaurs :)
jopp den 24/1 är showen :)

Hoppas bara att Mark inte ska jobba då, vi vet inte än, eftersom han inte har fått sitt schema än..
Men ifall han inte kan följa så skulle Krissy följa mig istället :)

Men nu hade jag nog inget mer att berätta :P

Puss å kram alla!

Kommentarer
Postat av: .susanne

Nu ser man bra din nya frisyr, du blev skit fin i den. Läckert att vara i bergen och klättra.

Och dina shopping runder fortsätter.

Grattis till jobbet Mark.

Ha en bra fortsättning.........

Kram mamma

2010-01-19 @ 16:44:47
Postat av: Sara

Det blev hur bra som helst när du klippte dig, lite lättare att se på bilden än på Skype! :)



Hälsa grattis till Mark!



Ha så kul!

Vi ses väl på Skype när jag kommer ihåg att ha igång det! :P



Miss ya!

Kraaaaam

2010-01-21 @ 22:15:43
URL: http://minismurfaan.blogg.se/
Postat av: Josefin

Mamma: Tack :)

Njae jag tycker faktiskt inte om att vara i naturen och klättra är faktiskt inte så mycket till en natur människa :P men men vad gör man inte för att hålla sig i form! haha

Jo jag vette klan hur jag ska få hem allt :/

Mark hälsar och tackar!



Syrran: Tack :)

Jo du är ju inte ute på skype alltför ofta :P

Mark hälsar och tackar!



Saknar er!

kramar

2010-01-23 @ 10:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0