Hej hopp!

Det har faktiskt inte hänt så mycket under veckan som har gått :/

Men jag kan väl försöka få ihop nå rader ändå :)

Chloe var på återbesök hos veterenären i tisdags, och dom var tvungen att skära bort massor med död
hud på henne! Såg inte bra ut men veterinären sa att det gjorde mer ont för oss att se på henne än vad det gjorde för henne!

Men här nedan får ni se själva hur det ser ut :/







Huvva stackars lilla Chloe, men hon är en kämpe!! Verkligen!!

Och i torsdags var hon hos veterinären igen, och då tog han bort resten av den döda huden..
Vilket är det svarta som syns på ryggen!
Men hon verkar må bättre och bättre :) så vi får hoppas att det läker bra och att det inte blir någon infektion!
Krya på dig Chloe! :)

Och Mark har fått veta att han ska börja jobba på måndag :)
Blir väldigt tråkigt för mig men vi behöver pengar, så man kan shoppa och hitta på roliga grejjer :D

Sen har det faktiskt inte hänt så mycket mer :/
Ikväll har vi spelat spader, vi spelade 3 gånger och jag och Bonnie vann alla 3 gångerna :)
HUR bra är inte vi då? ;P

Ska snart sova..
Vi ska upp ganska så tidigt imorrn.. Ska in till stan och hitta nå arbets kläder åt Mark..
Han måste ha beige eller brun färgade byxor och en marin blå tröjja/skjorta eller t-shirt...
Så sånna kläder har han inte.. så det måste köpas..

Sen efter det ska vi fara till Marks syster Krissy, ska spela spel och ha kul.. får se om vi stannar där till på söndag.. för då ska vi ändå fara och se Walking with dinosaurs :) tjihoo!! Det ska nog bli kul :)

Men nu ska jag försöka sova! Inte lätt så man har vänt på dygnet, men med lite tur så kanske :)

Hade så bra alla!! :)

OCH GIZMO JAG SAKNAR DIG!!! mammas lilla gulle plutt ;)

Saknar självklart alla andra också! :D

puss & kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

Vi saknar dig också!

Kram mamma

2010-01-23 @ 20:56:10
Postat av: Sara

Bläää...vad äckligt det ser ut med Chloe! :/



Jo, dom har gett bort han till Roger! Jag hoppas att det funkar så han inte måste avlivas eller nåt! :/

Jag kommer att sakna han massor åxxå, men man kan ju hälsa på han om man vill...han är ju inte så långt borta! :P



Så hur var det på Walking with dinosaurs då? :)



Kram

2010-01-25 @ 18:04:42
URL: http://minismurfaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0