Happy new year!

Jag skriver direkt om nyårsafton för att det har inte hänt så mycket annars :P

Gårdagen (nyårsafton) började med att vi gjorde oss klara, efter det for vi till Marks syster för att följa med henne och en kompis till en krog för att äta och lyssna på live band.. 
Men när vi kom dit så var det FULLT med folk och det fanns inga bord lediga.. Så det blev att vi for
till en annan krog och åt där, jätte god mat + att man fick party hattar :)

Jag och Mark drog tidigare från krogen för att leta reda på en Liquor store som hade öppet för att inhandla lite alkohol för kvällen, hittade en till slut :)
Efter det for vi till det extremt pyntade huset med egen radiokanal som till och med har varit på nyheterna här, för att vi ville filma det :)

Sen drog vi vidare till Krissy och Dave.. Och dom hade besök av en Adam som var väldigt trevlig..
Dom hade även Jaydin hemma så det blev en lugn och skön nyårs :)

Vi lirade först lite Guitar Hero och sen spelade vi ett spel som man ska förklara orden utan att säga självaste ordet.. roligt spel men lite svårt för mig så jag fick förklara till Mark på svenska istället :P
Och sen spelade vi charader.. haha alltså det är alltid så himla skojj :)
Och sen spelade vi spader :) och Jag å Mark vann över Krissy och Adam :D

Skålade ju självklart in det nya året också :) 
Kom hem kanske 5 eller nå sånt på morgonen :P 
Men skönt att Mark var nykter så vi fick oss till Calhan iallafall :)

Vaknade typ halv 3 på dagen idag :P haha.. men utvilad är man då :P 

Här är några bilder från gårdagen :) 



  




























Tack för en trevlig nyårs :)
Nu väntar 2010 med nya spännande äventyr! :D

puss & kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

Vad läckert huset var.

Och en trevlig nyårs verkade ni haft.

Jag undrar om ett av spelen heter med andra ord.

Jag Sara och Carina har varit till Piteå idag.

Köpte mig en router.

2010-01-02 @ 15:32:46
Postat av: Josefin

Jo det är ungefär som Med andra ord spelet..

Men det var inte det, man laddade typ en slags dosa med ord.. och sen tryckte man på en "knapp" när man skulle byta ord..



Ja jag hörde att du hade fått igång internet, har sovit länge på morron nu i några dagar.. så jag hinner nästan aldrig ut, ska försöka hinna ut imorrn å prata med dig/er..

Men inte så säkert jag hinner för imorrn ska vi till Denver och se amerikanskt fotboll.. Matchen börjar klockan 14 amerikansk tid.. så nån gång på afton ringer jag ifall jag hinner :)



kram

2010-01-03 @ 03:42:24
Postat av: Sara

Tack! :)



Jo och garanterat lika söt! :P



Kram

2010-01-04 @ 13:00:58
URL: http://minismurfaan.blogg.se/
Postat av: Sara

Haha, tecknat är ju bäst! :)



Stökrum skulle man då lätt kunnat kalla det före vi städade, man såg knappt golvet! :P



Saknar dig med!

Kraaam!

2010-01-08 @ 20:47:31
URL: http://minismurfaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0