Veckan + Helgen

Förra veckan hände det inte så mycket.. Mark jobbade hela veckan förutom torsdag och fredag..

Så jag satt här och gjorde inte mycket alls, eller virkade på baby filten som jag håller på med och jag har kommit ganska så långt faktiskt :)

Sen fredan så for Bonnie till Denver för att hämta Kayleen och Joseph (Marks syster barn), för dom skulle vara här hela helgen.. och när hon kom hem så ville jag och Mark hitta på nåt.. så sent på kvällen for vi och Disco bowlade..
Och här är det verkligen disco bowling.. Dom hade jätte många bowling banor, hög musik, 4 stora tv skärmar med musik videos och en stor bar..
Så jag tog en öl och Mark en Cola för att han körde..

Sen spelade vi två spel och jag vann ett och Mark ett... Men jag fick 3 strikar och Mark bara 1 eller nåt :P
haha

Sen Lördagen så väckte Kayleen oss för vi hade lovat att ta hon och Joseph till Paint Mines för att klättra lite, efter det så skulle Mark till jobbet.. och jag satt här läääänge! Jag säger bara det att jag är glad att min mamma och pappa är som dom är! Tack för en bra uppväxt! :)
Ska inte gå närmare in på vad som hänt, men jag var bara tvungen att skriva det!

Sen söndag så Jobbade Mark, och jag var bjuden till Krissy och Dave på super bowl party :)
Super Bowl (Amerikansk fotboll) är så stort här!
Så jag åkte in med Mark då han for på jobbet..
Väl hemma hos Krissy så ringde jag Lorene å pratade med henne, min kära svärmor!
Jätte kul att prata en stund med henne, vi har inte pratat med varann på hela tiden jag har varit här..
Förutom på facebook å MSN då..

Sen kom Mark dit på hans middags rast, och hade med sig mitt efter längtade pencellin..
Har haft urinvägsinfektion i flera dagar, men har gruvat mig för att fara till lasarettet, har fanken inte råd..
Så Marks syster Jessica kom förbi Marks jobb med pencellin för hon har också haft urinvägsinfektioner och hon hade över en kur så jag fick den alldeles gratis :) Tack för det gull gumman :)

Sen spelade vi lite kort innan deras främmande skulle komma..
Kul att träffa deras främmande, trevliga människor + att dom var mormoner..
Man var lite rädd för att säga nåt fel, men det är jag väl iofs alltid när jag pratar engelska..
Men dom var hur coola som helst, har hört mycket om dom med den religionen..
Men ännu ett bevis på att allt man hör inte är sant :P

Dom var 21 och 22 år, var gifta och hade två barn.. herregud vad deras liv har gått fort fram :P

Hur som helst, när matchen väl började så lekte jag bara med gull ungen Jaydin, är inte så himla intresserad av amerikansk fotboll! :P sen kom Mark och hämtade mig och då for vi och hyrde en film (Helloween 2, den nya) sen for vi hem..
Och nu sitter jag här, vi har redan sett filmen ( den var väl sådär )..
Och nu ligger Mark och sover.. och jag sitter här..
Men ska snart försöka sova :)

Krissy kommer att komma hit och hämta oss imorrn, för vi har ingen bil imorrn och Mark ska till jobbet han jobbar mellan 15.00 - 23.00 så jag ska tillbringa dagen/kvällen med Krissy och compani.. :)
Sen ska vi sova där imorrn.. kanske tills på onsdag tillochmed.. för vi kommer nog inte ha någon bil och Mark måste ta sig in till jobbet, men vi ser väl hur vi gör senare i veckan :)

Men nu ska jag sova! Godnatt! puss

Kommentarer
Postat av: Susanne

Jag tycker att ni är duktiga på att göra saker, men förstår att det blir långtråkigt när Mark jobbar.

Vi får väl pratas vid på skype sen någon gång.

Hoppas att kuren du fick hjälper.



Kram mamma

2010-02-08 @ 15:39:32
Postat av: Micaela Enberg

Hur länge ska du bo i usa egentligen?:)

2010-02-11 @ 13:49:32
URL: http://pickmynose.blogg.se/
Postat av: Micaela Enberg

Eight Below är en helt underbar film, men man flännar ju som ett litet barn varje gång:)

Okejs:) Det är ju ganska snart:) hakar Mark på då okcså eller stannar han?

2010-02-12 @ 12:44:45
URL: http://pickmynose.blogg.se/
Postat av: Micaela Enberg

okej:) ja det kan ju bli drygt o pendla..

jo du borde verkligen se den, den är så himla bra!:)

2010-02-13 @ 15:43:24
URL: http://micaelaenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0