Två veckor kvar till hemresan!

Kan inte fatta att det bara är två veckor kvar tills jag ska hem, att jag redan då har varit här i 3 månader!
Hej och hå!

Idag har vi varit och köpt en bädd soffa till lägenheten, eller Mark har köpt den vill säga! :P
Den var faktiskt ganska så fin, eller den var i bra skick, kanske inte världens snyggaste tyg, men den får duga,
den kostade bara 50 dollar :) Så det är nog bestämt att Mark ska ta lägenheten, kanske jag också måste skriva :) Och isånnafall blir det flytt dit om typ en vecka :) Så jag hinner då bo där en vecka iallafall :P

Åter till soffan, måste bara berätta att jag vart lite rädd när vi skulle kolla på den, eftersom vi köpte den av nån gubbe begagnad, hittade den på internet på typ samma grejj som svenska blocket :)
Han sa att vi alla kunde och i hans truck för han hade soffan i ett garage en liten bit från hans hus.. och det var så lerigt och skitigt där, så det skulle vara bättre att ta hans truck..
jag vart lite nervös men vi hoppade in i bilen, vilket jag aldrig hade gjort ifall Mark inte var med :P

Men allt gick bara bra, han var jätte trevlig, och han körde till och med soffan till Marks syster vilket var himla snällt :)

Sen har det inte hänt så mycket mer, ska snart se klart filmen som jag råkade somna till igår (law abiding citizen)
.. måste se den klart idag, för den verkade vara så himla bra men jag kunde inte hålla mina ögon öppna igår :P
Krissy sitter och ser den nu, och när hon kommer till där jag somnade så ska jag också sätta mig ner och se den :)

Mark jobbar nu, han slutar kl: 23.00 och då ska vi nog se lite hockey!!! :D jajjemen

Men nu hade jag inget mer att skriva!

puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0