Tråkigt!

Ja det har jag, Mark jobbar mellan 14.00-23.00 idag...
Och Bonnie är barnvakt, Marks pappa är hemma sjuk från jobbet idag..

Och jag har inget att göra!
Eller jag har redan gjort allt som går att göra :/

Tvättat, städat, gjort allt på facebook, gjort allt på farmville för ett tag,
försökt mig på Cafe World på facebook, men det fann jag inte roligt iallafall nu :P
Har pratat på skype och MSN med vänner och familj :)

Och nu finns det inget mer att göra!
Iallafall tills Bonnie kommer hem för hon ska lära mig virka..
Var och köpte garn igår, och i förrgår så övade jag lite :P
Ska göra en baby filt.. för att det såg lättast och roligast ut att göra :)

Men nu ska jag gå å se hur Marks pappa mår, han kanske orkar spela kort
med mig tills Bonnie kommer hem :)
Hoppas, hoppas!

Tjollivippen!

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, du har blivit så händig "over there" ;)



Miss ya!

Kraam!

2010-02-04 @ 18:50:35
URL: http://minismurfaan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jamen visst har jag :) En riktig gamm jänta :P



Miss u toooo!!

kram

2010-02-04 @ 22:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0