Skräddare + Krissys födelsedag + Zoo

Nu var det ett tag sen jag skrev igen :P
Men jag har ganska mycket att skriva om nu iallafall :)

Under veckan som har gått, så har Bonnie lärt mig sy..
Vi for till Walmart och köpte typ,tråd och ett motiv på en tröjja som jag ville ha..

Sen under veckan när Mark har varit på jobbet så har jag gort den klar, eller det var bara lite små fix kvar..
Typ som att göra den lite mindre, för att den är så pösig på ryggen, men det gjordes idag :)  
Men gjorde den klar på typ 5 timmar kanske sammanlagt :)
Förutom små fixet då :P

Men här har ni bilder på tröjjan..

Från sidan
 

Framsidan


Framsidan


Baksidan



Inte världens snyggaste kanske, men jag har iallfall gjort den, och det är jag stolt över :)
Sen hände det nog inte så mycket mer, veckan som har gått..

Över till helgen som har varit..

I fredags så jobbade Mark 16.00 - 20.00..
Så vi ringde till Krissy för att höra om jag kunde komma till henne medans Mark
var på jobbet, och att vi skulle gratta henne då, eftersom hon fyllde 35 år :)
Hon sa att det var bara att komma..

Så jag åkte in med Mark och hon kom och hämtade upp mig på Marks jobb..
Och då säger hon att dom har skaffat barnvakt för att dom ville gå ut och äta på hennes
födelsedag.. vilket jag tyckte var jätte pinsamt, för dom hade säkert planerat denna dag,
att dom skulle vara barn fria och gå ut och äta åså..
Så jag sa att hon skulle kunna släppa av mig på Marks jobb så att hon och Dave kunde få äta själva..

Men hon sa att det gjorde absolut inget att jag följde med..
Vi for iallafall till en Italiensk restaurang..
Jag beställde nåt jätte gott, kom inte på vad mat rätten hette.. men gott var det :)

När notan kom så ville dom bjuda mig, och jag sa NEJ det är Krissys födelsedag så jag bjuder..
Men det fick jag inte..
Så eftersom vi hade planerat att hitta på nåt alla fyra när Mark slutade jobba, så sa jag att jag skulle bjuda dom på det.. 

Vi for och mötte upp Mark.. Och då gav vi vårat paket till Krissy.. 
Sen bestämde vi att vi skulle fara till Mr. Biggs.. En jätte stor Arkad.. 
Vi var där för 2,5 år sen också, och jag tyckte att det var jätte kul där :) 

Så vi körde Gokart och spelade massor med spel och hade jätte roligt :) 
När man spelar spel där så vinner man biljetter som man sedan löser in mot ett pris.. 
Och jag och Mark vann typ 450 biljetter.. 
Men priserna är så himla dyra, så vi tog ett barn bowling set till Jaydin.. och det kostade 1000 biljetter men i fick det för våra 450 biljetter :) 

Efter Mr. Biggs så skulle Krissy och David fara ut på krogen, men jag och Mark var inte sugna på det, så vi körde runt i Colorado i 3 timmar istället :P 
Sen hyrde vi Saw 6.. S å när vi kom hem så skulle vi se den men Mark somnade typ direkt å jag ville inte se den själv så jag slog av den och somnade jag med :P 

Tyvärr hade vi inte med oss kameran så jag har inga bilder från denna dag/kväll :/

Lördag: tog vi med oss Jaydin till Cheyenne Mountain Zoo.. Var himla roligt..   

Utsikt över Colorado Springs från Zoo:et




Jaydin matar Girafferna


Jaydin



















Efter vi hade varit på djur parken så tog vi Jaydin hem.. Hon somnade direkt i bilen..
Haha hon var alldeles utmattad efter att ha sett alla djuren :P

Sen for vi hem, och då spelade vi spader med Marks pappa och Bonnie..
Sen skulle vi göra ett nytt försök att se Saw 6.
Men MARK somnade igen, så jag bestämde mig för att se den själv..
Och den var rätt så bra faktiskt :)

Idag (söndag)
Har Mark jobbat 10.30 - 19.00..
Så jag har inte gjort så mycket..
Bonnie har hjälpt mig göra det sista på tröjjan idag, så nu är den klar :) 
Och sen har jag bara gjort lite små saker som att städa och hjälpt till med maten.. 
Och jag och Bonnie har även hunnit med att spela lite 500 :)

Men nu ska jag se lite på tv.. 
Mark ska jobba mellan 11.00 - 20.00 imorrn..
Och Marks pappa jobbar och Bonnie ska vara barnvakt.. 
Så jag vette klan vad jag ska göra alldeles ensam men det får morgondagen visa :P 

Godnatt och Godmorgon 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0