Flytt..

Jo i lördags hade vi fått nog av hon (Marks styvmorsa), jag har aldrig varit så arg i hela mitt liv..
Hon beter sig som en snor unge fasst hon är 55 år!!
Men hur som helst så packade vi vårat pick och pack fort som attan och satt oss utomhus och väntade
på att Marks syster skulle komma och hämta oss.. Tack för det!

Orkar inte gå in på vad som hände, säger bara det att det var en löjlig grejj, om man nu ens kan kalla det för en grejj för det var typ inget, men hon gjorde det tills världens största grejj.. som vanligt.. Barnunge!

Så nu ska vi bo här tills jag far hem..
Eller vi kanske hinner flytta till något eget innan dess.. :)

Har varit på 4 st lägenhets visningar idag, och den sista vi var till var så himla fin och med pool och allt :)
Nog för att jag isånnafall bara kommer att hinna bo där i några dagar innan jag far hem, men ändå, tror ändå att det skulle vara skönt med lite ensam tid med Mark innan jag far :)

Och en lägenhet som vi var och såg på, hade en säng i väggen som man viker ut.. Så himla kul, det var verkligen som på tv, till och med typ i ghettot :P
Så jag var ju tvungen att pröva vika ut den :) och sen hade den en kedja på dörren också som jag var tvungen att pröva :) turist - javisst :P

Nu ska vi snart äta spagetti.. Mark är på jobbet men han kommer hem om typ 1,5 timma :)
Sen ikväll blir det American Idol :) Första Live sändningen :)

Men nu ska jag nog inte skriva så mycket mer :)

Förutom att Lycka till Micka!! :D Äntligen ;)
Och Grattis kanske man ska skriva också, men jag vet inte om h*n har kommit än men :)

Hade så bra allihop! :)
puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0