Baby filt

Nu har jag virkat klart Baby filten som jag har hållit på med ett tag :)
Och jag vet att jag inte har nå barn osv.. Men en Baby filt såg enklast ut att göra :)

Här är nå bilder på den..








Inte så tokig ändå, men det var svårt att få en bra bild på den :P

Sen har det inte hänt så mycket mer i veckan, Mark har jobbat väldigt mycket så jag har suttit här..
Hållt på med filten och spelat kort med Bonnie och Marks pappa..

Och igen blev det en diskution om gud.. Jag har aldrig varit så arg i hela mitt liv..
Så hon får tro att jag kommer att fara till helvetet när jag dör..
För JO hon sa att jag skulle det ifall jag inte tror på HAN!

Är så less så det inte går att beskriva i ord! LÅT MIG VARA!!

Men hur som helst så hade vi tänkt fara till Kris och Dave idag, men det blev inte!!
Och varför det ej blev orkar jag inte gå in på.. men det är hus i helvetet här ibland!
Tur att man passar in då :P

SAKNAR ALLA MER OCH MER FÖR VARJE DAG NU!!
Eftersom det börjar närma sig.. bara 2,5 veckor kvar nu :P
Kan inte fatta det :P
Vill inte såklart lämna Mark här, men min biljett går ju då.. och han vill jobba, vilket jag kan förstå :)
Men det är inte han som får mig att sakna hemma :P

Ha det så bra alla!
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Susanne

Vi saknar dig med:)

Mamma

2010-02-21 @ 12:54:46
Postat av: Suanne

Vad fin filten blev.... hur ska du få hem allt?

Mamma

2010-02-21 @ 12:56:40
Postat av: Sara

Vad duktig du har varit som har gjort den där filten, den var ju stor! :)



Jaha, så hon håller på än... :/

Hörde att ni skulle bo hos Marks syster resten av tiden nu, då slipper du allt "tjat" iaf! :)



Saknar dig med!



Puss å Kram

2010-02-21 @ 22:58:06
URL: http://minismurfaan.blogg.se/
Postat av: Micaela Enberg

Är det inte trivsamt där borta längre? Vad jobbigt att det ska tjaffsas.. Hoppas Mark kommer hem om inte allt för länge då.



Den blev jätte söt filten! Jag vill också göra en:) Lär mig Jossa!!=)

2010-02-22 @ 13:21:25
URL: http://micaelaenberg.blogg.se/
Postat av: Josefin

Jaddu Mamma, jag har ingen aning hur jag ska få hem allt, men jag kommer då att få skicka efter lite grejjer iallafall :/

kram

2010-02-23 @ 01:22:49
Postat av: Sara

Haha, kan tänka mig att det känns så! :P



Jo, vi får styra upp nåt sånt, höres på Skype då! :)



Puss å Kram

2010-02-23 @ 16:48:36
URL: http://minismurfaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0