♥ Alla Hjärtans Dag ♥

Ska först visa vad Mark kom hem med i lördags efter han hade jobbat klart! :)

Alla hjärtans dag cup cakes och dom var jätte goda :)


Nu över till alla hjärtans dag..
Mark var ledig, men på självaste dagen gjorde vi inte så mycket..
Men sen började vi göra oss klara och började fara in till stan runt 18.00..
För vi hade bokat bord på en resturang kl. 21.00 och vi hade lite grejjer att göra innan vi skulle äta.. 
Först for vi förbi Jessie, och där bjöd hon på super goda drinkar, sen for vi vidare till Chad för att hämta ett spel 
som vi ksulle ge till Joseph, men vi hann inte fara förbi Krissy och lämna spelet till Joseph innan vi skulle äta.. 

Så vi for till resturangen före istället.. 
Resturangen hette Ritz och låg downtown.. Ett riktigt mysigt ställe :) 
Vi åt och jag var jätte nöjd med maten, även Mark var nöjd med maten.. 

Efter vi hade ätit och fått gratis efterätt ;P Så for vi till Krissy och lämnade spelet.. 
Sen for vi och hyrde The Stephfather.. Och vi kom hem redan 23.15 :) 
Såg filmen och den var rätt så bra :) 
Sen hände det inte mycket mer.. 

BILDER FRÅN KVÄLLEN :) 







Älsklingen på Resturangen


Gratis efterrätt, inte mycket men gott var det :)
Choklad doppade jordgubbar med grädde! :)
 


Idag (måndag) så har Mark också varit ledig men vi har inte gjort så mycket, vi sov väldigt länge,
och annars har vi bara käkat pizza, spelat kort, och sett på tv..
Och nu ligger Mark och sover.. Och det ska väl jag också försöka göra snart :)
Hatar att man kan vända på dygnet så jäkla enkelt och snabbt!

Men hursomhelst !
Godnatt..


Kommentarer
Postat av: Sara

Tack, det ser nästan ut som jag har färgat håret nu, blev mörkare när jag klippte det! :)



Vad fin du var på korten! :)



Puss å Kram

2010-02-18 @ 20:55:06
URL: http://minismurfaan.blogg.se/
Postat av: Micaela Enberg

Hehe nej men det är lugnt!:) Jag förstår att alla är nyfikna, men jag blir lite less:p men det gör inge:) Pusss

2010-02-19 @ 18:38:55
URL: http://micaelaenberg.blogg.se/
Postat av: Micaela Enberg

Måste ju kolla om dom har nån hemsida, blev ju nyfiken nu ju!:p men jag gissar att det blir dyrt om man går in där. Lär ju finnas en hel del!;p



Jo det var himla mysigt att ha dom på besök, Freja är så liten o söt!!:)

2010-02-20 @ 10:40:24
URL: http://micaelaenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0