Förra veckan + påsk helgen

Ja jag ska börja med att lägga upp en bild på en tröja och ett halsband som jag köpte i Usa kom på att jag inte har lagt upp det än, och jag trivs så bra i den tröjjan så den måste ju få synas :P



Och sen var ju även mamma snäll och köpte mig en tröjja när hon var istan förra veckan och såg på hockey :)
Här kommer den.



Okej nu ska jag börja berätta lite om vad som hände förra veckan inte för att det hände så mycket men :P

Kan ju börja med att säga att i tisdags så följde jag pappa till stan, skulle kolla om Gina hade fått in skjortan som jag har velat ha i 2 veckors tid, men näe den var slut.. IGEN!!
Pappa han köpte ett bord + 2 st stolar att ha ute på balkongen.. Sen for vi hem..
Jag började må jätte illa och kunde knappt få i mig någon mat.. Men mådde som bara illa i omgångar.. så tänkte som inte så mycket mer på det..
Senare på kvällen så kom pappa förbi för vi skulle se på hockey..
En viktig match som dom vann!! :) och tog sig då till semi final :)

Men efter matchen gick jag direkt till toan och spydde 4 gånger, jajjemen då hade man fått magsjuka :(
Trodde först att det var för att jag hade varit så jäkla nervös pga matchen, men haha det kan det ju inte ha varit :P

Så onsdag stannade jag hemma..
Men mådde hur bra som helst, så torsdag for jag och jobbade..
Eftersom att fredag var en röd dag så får man sluta efter halva dan på jobbet..
Och många gjorde det, men jag var där HELA dagen... Men herregud så lonely jag kände mig :P
Men så går det när man är fattig :P

På torsdag kväll så såg vi hockey, men AIK förlorade hemma :/ inte bra!

Fredag.. Första lediga dagen, tisdag börjar vi om och jobba.. skönt med lite lång ledighet :)
På kvällen for jag till Syrran och där vart det poker spelande, men tyvärr så gick det inte bra för mig :P
ajja kommer kanske en annan gång då jag kommer att klå hela bunten :P

Lördag for jag mamma och syrran till Piteå för att shoppa :)
Detta hittade jag..







När vi kom hem från Piteå så var det bara att duscha och göra sig klar, för då skulle jag till Bureå och fira påsk hos svärmor :) Har inte hunnit träffa dom än sen jag kom hem, så det var himla skojj..
Alex och hennes kille Linus var där och Devon var även där :)

Det vart äggjakt, påskmat och påsktårta :) och äggmålning men det hann jag inte vara med på :P
+ att vi alla samlades breve datorn och pratade med Mark och comp. på skype :)

Vart inte så mycket bilder från kvällen men här är iallafall bilder på påsk tårtan ;)





Sen när jag skulle hem så åkte Alex och Linus med, skulle skjutsa hem dom till Skellefteå..

Söndag hände det inte så mycket på dagen, men på kvällen så for jag och mamma till pappa och spelade bingo lotto! Men vann såklart inte nååå :(

Idag har jag hjälpt mamma med maten, sara, Johan och Pappa ska hit och äta och sen blir det hockey ikväll..
Kom igen nu AIK nu tar vi dom!

Men nu ska jag fortsätta hjälpa mamma..
Men en liten uppdatering fick jag ihop iallafall ;)

puss och kram


Kommentarer
Postat av: julia lindström :)

hej, jättefin blogg! :)

kan du inte skriva vars du köpt alla kläder&hur mycket dom kostade? =)

2010-04-05 @ 18:35:13
URL: http://hugufu.blogg.se/
Postat av: julia

tack så mycket! :)

2010-04-07 @ 21:14:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0