Allt och inget!

Jag har verkligen blivit dålig på att uppdatera mig på senaste tid :P men men
Ska försöka få ihop det mesta som hänt iallafall :)

Börjar med att lägga upp julklappen som jag fick av mitt jobb.. Eller vi fick ett presentkort på joyfulgiftcard.com där man fick gå in å välja vad man ville ha och jag valde 8 st. glas.. så här ser dom ut :)



Hmm vars ska jag börja!?
Jag vet inte ens om jag har skrivit att AIK kom till slut spel.. Men att dom åkte ut ganska så fort..
Det vart 4-1 i matcher till HV71 som dom mötte :/
Inte roligt, men man får väl vara nöjd att dom kom så där långt iallafall :)

Hmm.. sen kan jag ju berätta lite om förra helgen..

Fredagen så var det den årliga 250 kronors festen med jobbet.. (Vi får varje år 250 kr att äta för å sen far vi ett gäng och äter och dricker gott! )
Denna gång blev det på stengården, super gott var det! fläskfilè planka åt jag och sen en glass bomb till efterrätt.. och en öl till detta :) mumsigt var det!

Stannade inte så länge på stengården, utan jag och Helena bestämde oss för att fara hem till henne å intaga lite alkohol.. så jag for hem å hämtade 2 st öl.. för att vi skulle ju inte precis supa oss fulla :P
Men när jag kom dit så hade hon inte kunnat fixa nå.. så jag drack själv, men bara en öl.. sparade den andra till lördagens bravader :P
Daniel, Anna och Erika kom också till Helena.. I slutet av kvällen var jag så himla trött så att jag knappt orkade gå hem, och det är inte långt! Men så går det när man jobbar förmiddag :P men fick mig iallafall hem tillslut!
Och då somnade jag ganska så fort!

Lördag så blidde det fest.. Ewe skulle ha för fest å sen skulle vi vidare till stengården.. for först till Helena och sen bar det av till Ewe.. Himla trevlig kväll!

Här är lite bilder från kvällen:











Och nu ska jag berätta lite om vad som hänt denna helg! :)

I fredags for jag till Jessica, satt där hela kvällen och prata, prata, prata :P

Och i lördags blev det premiär grillning hos Sara och Johan, fanken vad jag har saknat grillat! mums!
Och senare på kvällen så pratade jag med Älskling och sen såg jag och mamma en film (Horseman) som vi lånat av sara och johan.. Den var ganska så bra, men slutet kunde ju ha fått vara lite annorlunda :P

Idag så har jag rengjort en byrå med möbel tvätt, för den ska målas vit.. och sen så har Sara och Johan varit här och ätit, efter det så spelade vi kort.. Och sen spelade jag och mamma bingo lotto..
Men mindre tur än mig i spel går det ju fan inte att ha! Men dom säger väl att man har tur i kärlek då! och det har jag ;)

Det var allt som hänt hittills i helgen å det kommer nog inte att hända så mycket mer heller för klockan är snart 22.00 och jag har bara ovarit ut med Gizzen och sen en dusch och sen godnatt! :P

Ja just det jag har ju inte berättat om att jag ska börja Viktväktarna också, dom ska ha en som kommer till jobbet en gång i veckan under en 12 veckors period! Det ska bli roligt var ganska så många från jobbet som skulle vara med så då kan man peppa varann!
Men det är inte föränn nu på tisdag som invägningen sker, och allting börjar så det ska bli spännande.. jag kommer säkert att skriva hur allt går sen nångång :)

Och nu vill jag ägna några rader till Mark! :)
Han fick stipendiumet till skolan så han har fått sig in och börjar den 17:e Maj! :)
Åhh så roligt! Då kan han äntligen börja tjäna lite pengar så han får komma hem nångång!!
Saknar han så sjukt mycket! :(

När jag pratade med han i lördags så pratade vi om att fara utomlands när han kommer hem! Bara han och jag! och det skulle vi nog behöva då! :) ÄLSKAR DIG MARK YARNS!!

Sen så letar jag ju lägenhet, och eftersom det är bestämt att älskling kommer hem, så vill jag ha en 3:a eller en 4:a i Byske eller ett hus som hyres ut! Så om någon vet av nån så hör gärna av er! :)

Men nu måste jag gå och göra allt som ska göras innan sängen kallar!
Så godnatt och hej!

Kommentarer
Postat av: Mark

Tack för dom raderna! Jag ska kicka lite ass här åsså ses vi snart igen ;)



LoVE YOU!!!

2010-04-19 @ 09:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0