Todililoooo

Jaha då hade man tänkt att skriva några rader igen då :)
Kan ju börja med att berätta lite vad som har hänt övriga delen av helgen..

Lördag: steg upp tidigt och duschade å gjorde mig klar för kl 10 skulle jag klippa mig!
mamma och sara kom å hämtade upp mig..
Dom skulle gå på stan medans jag var hos frissan..
Vart ganska så nöjd med håret.. men skulle nog ha klippt mig lite till :/ det syns typ inte..
men färgen vart typ svart iallafall :)
Sen gick jag även på stan en stund också.. Skulle hitta julklappar till Devon vilket jag gjorde :)

När vi kom hem så började mamma med maten.. julbord.. mums :)
Ville ju som ha en liten julafton innan jag far :P
Dom som var här å åt var.. Mamma,pappa,syrran,johan,mormor,vandrik och Devon :)
Kul att träffa Devon också.. har inte blivit så mycket av det sen Mark for..
Vi gav honom två filmer, en tröjja och ett spel :)

Sen spelade vi alla julklapps spelet och åt efterrätt.. mycket roligt och mycket gott :) 
Pratade även en stund med älskling :)

Sen efter alla for så for jag hem till syrran och Johan för att se film.. twilight :)

Söndag: Kom mamma å pappa hem till mig.. och vi städade och i princip tömde hela lägenheten!
Sov sista natten där mellan lördag och söndag! huvva så hemskt! :(
kl: 16 kom sara å johan å hämtade upp mig, och då bar det av till stan för att käka pizza å sen gå på bio :)
Vi såg New Moon.. och den var heeeelt okej :D
När vi kom tillbaks till Byske efter bion så for jag till lägenheten för att städa, mamma hade varit där hela tiden å städat.. så himla snällt! tack! :)
Sen for jag till pappa å såg film, pratade med Mark och sov!

Det var helgen det..

ja i övermorgon bär det av till Amerikatt.. oj oj oj kan inte fatta att tiden redan är här? :P
Så fort dom här 3 månaderna har gått!
Så på torsdag svensk tid får jag träffa älskling! :)

puss å hej

Kommentarer
Postat av: Mark

Ar sa glad att tiden antligen ar har!!

Det har varit dom 3 langsta manaderna i mitt liv!!

2009-12-15 @ 00:07:51
Postat av: Sara

Så bra att du kom fram, var lite orolig att du skulle irra bort dig! ;)

Höres ikväll på Skype!

Kraam

2009-12-17 @ 17:06:01
URL: http://minismurfaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0