Sista helgen

Joooooo minsann.. nu är det sista helgen innan jag drar.. kan inte fatta att det bara är 5 dagar kvar!
Tiden har verkligen gått fort fram!

Ikväll blir det en tidig "uppesittar" kväll hos Helena :)
Med glögg,choklad,läsk å fika :)
Det är som ett litet goodbye party för mig! (utan alkohol då)
Kommer att bli trevligt!
Vi blir 6 st tjejer.. bla Jessica! så det blir ju perfa för då hinner jag träffa henne innan jag far :)

Men före jag ska dit så ska jag hinna flytta ut det mesta från lägenheten!
Mamma, pappa, syrran och Johan skulle nog hjälpa mig..
Men vill sova där i helgen iallafall.. å det tycker jag att jag ska få, för det går ju ändå att
ta alla andra rum.. och städa dom å sen tar man rummet jag sover i på söndag..

Imorrn ska jag fara till stan å klippa mig + handla lite julklappar..
Å på kvällen så ska vi äta julbord.. för jag ville hinna ha ett svenskt julbord innan jag far..
Inte för att jag brukar äta så mycket från julbordet.. men ändå.. det är ju tradition!

Men nu ska jag gå å äta en väldigt tidig middag! :P spagetti och köttfärssås! mums :D

see you later

Kommentarer
Postat av: Sara

Jo, vi ska försöka men jag tror inte vi kommer att ha råd! :(



Det var riktigt trevligt igår! :)



Vi ses snart!



Kram

2009-12-12 @ 09:04:54
URL: http://minismurfaan.blogg.se/
Postat av: Helena

Hoppas att du har haft en kanon helg och blev nöjd med håret=)

2009-12-13 @ 10:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0