Knäckt rygg med Helena!

Helena blev "misshandlad" idag på jobbet.. Hon har haft så ont i ryggen så hon hade bokat en massage tid.. det dumma var bara att när hon kom tillbaks från massagen så hade hon ännu mera ont än innan hon gick dit.. för att hon hade varit så hårdhänt.. Iallafall detta ledde till att hon slutade två timmar tidigare för att fara till stan och träffa en kiropraktiker (och så snäll som jag är så följde jag med henne :P)..
Kiropraktikern fick knäcka till allt som massörskan hade gjort värre! Ironiskt men sant!

Efter kiropraktikern hann vi med en runda på stan också :)
Jag hittade två ögonpennor på makeup store (svart & silver), en blus och två bälten på Vero Moda :)
Sen hann vi även med att köra förbi karamell tåget innan vi for hem! Där köpte vi en massa godis plus att jag köpte en korsords tidning! :)



Fick ju även det smink som jag hade beställt från Oriflame idag :)


Väl hemma i Byske for jag förbi Mamma & Pappa och åt.. Och sen for jag vidare till Syrran för att se hockey och fika.. men fikat var inte planerat men jag vart bjuden då jag väl var där :P
Men hockeyn hade jag lika gärna kunnat skippa.. Vilken skit match! Såg inte hela men då jag for så låg dom under med 6-0.. Har inte kollat upp slut resultatet än, men är SÄKER på att dom inte vann iallafall!

Väl hemma så har jag pratat med älskling! Och duschat.
Men nu ska jag smörja in min tatuering och sen lägga mig och se på tv en stund innan jag ska sova!
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Sara

Tack! :)

Hoppas det gått bra att packa! Du får väl höra av dig imorgon om du vill ha mer hjälp än den du har! :P

Kram

2009-12-04 @ 23:34:35
URL: http://minismurfaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0