En liten uppdatering

Ja nu var det ett tag sen jag skrev igen.. men what to do.. what to do :P

Kan ju berätta vad jag gjort i helgen..

Fredag: Var jag och åt på gästis med jobbet :) det var trevligt :)
Men for hem vid åtta redan.. skulle hem för att mamma skulle komma och hjälpa mig att packa..
Och hej å hå vad vi packade :P
OCH VILLE BARA SÄGA ATT DENNA FREDAG SÅ KOM LILLA FREJA TILL VÄRLDEN :)
GRATTIS MARIA OCH NICKE TILL LILL TJEJEN! :)

Lördag: Kom Mamma, Pappa, Syrran, Johan, Mormor och Vandrick och hjälpte mig att flytta!
Vi fick väldigt mycket gjort :) Så det känns skönt..
Men jag har kvar soffan å sängen.. Så jag sover fortfarande där :)
Senare på kvällen så kom Alex å några av hennes kompisar förbi :)
Hon skulle hämta sin dator å sina saker som hon hade hos mig.. vilket var ganska så mycket :P

Söndag: Gjorde inte så mycket, var och åt på bianco med Helena.. sen for jag hem å såg på tv å sen hände det inte mycket denna dag :P


Idag är det bara 9 dagar kvar tills jag åker.. Det börjar närma sig nu :P

Och vet ni vad Mark den tokstollen har gjort :P
Han skrev ett mess i lördags och skrev..
Jag sitter hos en tatuerare nu och ska tatuera mig.. jag har Devon på ena handen och nu har jag även Jossa på andra handen..
JA ni läste rätt han har tatuerat in mitt namn :P Han sa att jag var värd det ;) naww..
Gulligt men tokigt!

Men nu ska jag fara hem sitter hos pappa nu å har sett Skellefteå spela en skit match mot djurgården!

puss å hej!

Kommentarer
Postat av: Mark

Har han gjort det?? Vilken dåre :p

2009-12-08 @ 06:39:59
Postat av: Sara

Haha...han är ju för tokig den där Mark! ;P

Jepp, tog i så mycket när jag hjälpte dig att flytta så jag fick feber! ;D

Kram

2009-12-08 @ 13:49:12
URL: http://minismurfaan.blogg.se/
Postat av: Åsa

Det är kärlek det! :)

Tänk att du drar snart min fina Josefin! Så surt att jag kommer hem typ tre dagar efter att du har dragit :I Men du kommer få det underbart i USA med Mark och jag hoppas verkligen att vi kommer kunna komma och hälsa på er! Kram!!

2009-12-11 @ 01:01:54
URL: http://asalinnea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0