Broncos + middag

Började Söndagen med att åka till Marks syster Krissy och hennes man Dave för att se på lite Amerikanskt fotboll.. Är igentligen inte så intresserad så jag spelade skip-bo med Krissy och hennes dotter Kaylin istället :) Vann faktiskt :D men sen spöade dom mig i Yatzy istället :P

Dave och Krissy


Kaylin


Mark och Dave och Krissys dotter Jayden


Efter vi hade varit där så var vi bjudna på middag hos Paul och Claire ( Marks pappa och Bonnies vänner )..
Det var trevligt, men jag tyckte inte om maten! blää.. men Mark hjälpte mig att ta bort den utan att nån såg :)
Så det vart inte så pinsamt iallafall :P

Paul och Claire


Paul visar vad han kan med el gitarren, och han var duktig :)


Deras son Matt


Claire, Bonnie och Anne (Paul berättade att Anne var onstig hon brukade gå runt med pannlampa på nätterna, och både jag och Mark märkte att hon var konstig, haha)


Jag och svärfar


När vi hade varit där så ville vi tillbaks till Krissy men vi fick inte ta bilen för att Bonnie skulle ha den av någon anledning.. Så det var ju tråkigt.. For tillbaks till Calhan och såg på tv istället, sen sov vi..

Idag (måndag) vet jag inte riktigt vad som händer än.. hittills har vi bara tvättat och sett på tv.. Och jag har hunnit prata med pappa också, i Byske har dom snö storm och här har vi 18 + grader och sol! :P 
Har ingen bil just nu så vi sitter strandsatta i Calhan, hoppas att Bonnie snart kommer hem och att vi får ta bilen så att vi kan hitta på nåt! klockan är bara 12.30 än så :/

Hade så bra alla! :)
puss & kram

Kommentarer
Postat av: Sara

Jo, det var det! Men det hade varit bättre om du hade varit med åxxå, alltså på julafton inte framför brasan! :D



Tycker att det börjar vara dags för dig att uppdatera bloggen nu... ;)



Saknar dig!

Kraam!

2009-12-27 @ 10:44:11
URL: http://minismurfaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0