Volleyboll,bio,päls

Idag har det varit en full späckad dag!

Vaknade av att Syrran ringde och väckte mig.. ( men som vanligt när nån ringer och väcker mig så låtsas jag vara vaken :P )... men hursomhelst hon ville att vi skulle komma ner till stranden å spela volleyboll..
så det var bara att stiga upp!..

Det var himla roligt att spela.. Det vart jag, Mark, Syrran, Johan, Jocke och Nicke.. och Devon men han var mest boll kalle :P blir nog att spela imorgon med :) om vädret håller i sig men det ska det göra enligt det jag har hört iallafall :)

sen blev det stan.. skulle köpa bil grejer.. alltid lika roligt NOT!!

Tillbaks till Byske.. där vi bara sprang in och bytte om å sen kom Sara och Johan och hämtade upp oss.. då for vi till stan och såg Ice Age 3... den var jätte bra :) skrattade så högt så att dom på raden framför vände sig om å kollade på mig.. lite pinsamt men va fan :P

sen kom vi hem å nu har jag käkat popcorn å druckit saft.. Å nu ska jag duscha gizzen och klippa hans lurviga päls.. brukar ta flera timmar så det är bäst att jag börjar nu då :P

Och om vi hinner så ska vi spela lite kort och se en film sen :)

pussssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0