En liten uppdatering!

Jassi vad har hänt dom senaste dgarna igentligen :/

Kan börja från i torsdags ( längre bak minns jag inte :P )
Iallafall.. då hade jag och Emma en liten mini roadtrip :)

Började våran resa till Byske havsbad.. där vi käkade en mjukglass.. gott men kladdigt..
Sen for vi till Majsan men där var det ingen hemma.. så då for vi till Viveca och Sture för att träffa Emma och lille Elvin som var där å hälsade på..
Sen drog vi vidare till Frostkåge till Marcela.. för att se hennes nyfödda son Oliver :) Jätte gullig var han :D
Och även Camilla och Charmtrollet Samuel var där :)

och där slutade våran roadtrip.. begav oss hem efter det.. och då vart det myskväll med Mark och Devon.. Devon ville så gärna ha det.. så for å handlade chips, godis, popcorn och dricka.. och hyrde två filmer ( boogie & Elliot och Mandy Lane ).. Boogie & Elliot var fan bra.. men den andra var så trög å inte alls så bra :/

Fredag så for vi till Skellefteåhamn vid halv 11.. till Johan där jag skulle tatuera mig :) vart jätte nöjd.. den är dock inte klar än.. konturerna är gjorda men skuggningen och ifyllningen är ej gjord.. lägger upp en bild här nere på det som är klart iallafall :)
Sen följde ohan oss hem kom kanske
hem 19.00 eller nå sånt.. bytte om.. och sen for vi till mamma och pappa där vi skulle träffa syrran och Johan..
Vi drack nå öl och spelade kub och pil.. Jag och Syrran mot Johan, Mark och Johan.. tyvärr så gick det inte så vidare bra för oss tjejer men men :P

Se idag så har man hunne vare ner en sväng på stranden.. förutom det så har jag bakat ( 3 sorter ) och tvättat ( 3 maskiner ) plus stökat bort och vattnat blommorna och sånt.. allt som är ogjort är golven men det blir imorrn.. är så less nu!!

Så nu har jag uppdaterat mig lite.. var på tiden :)  

men nu ska jag snart lägga mig.. får besök av smärmora m.fam imorrn :) natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0