Blå läpp !!

Hade "dammsugarkrig" med Devon igår .. och mina läppar fastnade i dammsugarn.. aj aj.. gjorde verkligen jätte ont!
men men vad ska man göra.. sen idag märkte jag att både under och överläppen är  blå!!!!!!!!!!!!!!
ser ut som jag har ätit blåbär.. eller varit i slagsmål...men man får väl använda ett läppstift å täcka det.. för jag ser inte klok ut :P

Nog om detta...
imorgon blire kanske stranden.. antingen här eller på skatan.. får se..
är faktiskt mer sugen på att vara i Byske å kanske spela lite beach Volleyboll :)
men det återstår att se imorrn.. skulle behöva fara en sväng till stan också.. å köpa några bil grejer..
tvättade båda bilarna idag..DUKTIGT gjort :) å nu behövs bara lite små fix på volvon innan jag ska sälja den..

Idag har vi varit till Myckle å sett på fotbollsmatch.. Byske spelade.. dom förlorade.. tyvärr.. men ändå en underhållande match :)

men nu är det dags för film.. sen sängen.. natti natti


Kommentarer
Postat av: Mark

Första kommentaren här =)



Nice blogg ;)

2009-08-06 @ 18:11:22
Postat av: jessica

såg videon:) Det blir ju jättesnyggt!

2009-08-08 @ 17:44:49
URL: http://jwikberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

tackar tackar :)

2009-08-09 @ 02:36:24
Postat av: Josefin

tackar tackar :)

2009-08-09 @ 02:37:33
Postat av: Susanne

Hej hej ska bara testa

2009-08-29 @ 11:41:09
Postat av: Åsa

Haahhaahaha, fastnade med läpparna i dammsugarn?? =D KUNG!!!

2009-09-10 @ 01:13:03
Postat av: Josefin

näe Åsa kung var det nog inte :/ var nog lite mer drottning över det hela :P

2009-09-11 @ 17:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0